Sidor

fredag 27 maj 2016

Bloggtips - Mitt bokliga liv

Tips om lite andra bloggar jag tycker om, som skriver om böcker. Bara en kort introduktion, så att du blir nyfiken!


Dagens tips - Mitt bokliga liv


Så här säger hon om sig själv:
Jag heter Malin, är 36 år och har bloggat om böcker sedan mars 2013 (äldre inlägg är från en tidigare blogg som inte var nischad mot böcker). Andra fakta om mig är:
  • Lyckligt gift & mamma till två små godingar
  • Silviasjuksköterska inom äldrepsykiatrin
  • Har bipolär sjukdom typ 2
  • Ägare till tre gosiga kattherrar
  • Nördigt förtjust i böcker och bibliotek
  • Anglofil
  • Beroende av kaffe, choklad, grönt te och lakrits
  • Trivs som bäst i sommarstugan på landet
  • Kristen med en längtan efter att bli katolik
  • Rikligt tatuerad (foto finns i bildgalleriet)
In och läs! Här finns mycket spännande och fint. :)




Inlägg 88/100 i utmaningen #blogg100





2 kommentarer: