Sidor

måndag 30 maj 2016

Bloggtips - Den döda zonen

Tips om lite andra bloggar jag tycker om, som skriver om böcker. Bara en kort introduktion, så att du blir nyfiken!
Dagens tips - Den döda zonen


Så här skriver Martin Falkman om sig själv och bloggen:
Död, ångest, helvete och ondska; jag både läser och skriver mycket om dessa företeelser.
Jag har varit lyckligt lottad att få arbeta mycket med böcker i spänningsgenren vilket betyder att jag är lätt insnöad. Under perioder läser jag annat också, men det mesta har en gemensam nämnare: Ond, bråd död.
Det är alltid de mörka berättelserna som återkommer till mig och det är om dessa mörka berättelser jag skriver på bloggen.
Den döda zonen, där döden är i fokus och ständigt närvarande. Här hittar du recensioner, diskussioner, intervjuer. Kort och gott, allting som kan tänkas att ha med deckare, död och dekadens att göra.


Martin har också precis gett ut sin bok Tunneln i slutet av ljuset! Jag har den i högen och ska bara våga mig på den... ;-)  Boken kan du förstås låna på biblan eller köpa hos t.ex. Bokus eller Adlibris.


In och läs!


Inlägg 91/100 i utmaningen #blogg100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar