Sidor

onsdag 11 maj 2016

Att våga

Det här med att våga är komplicerat. Eller kanske inte så komplicerat men mångfacetterat. Mod är subjektivt och ligger ofta i betraktarens öga. Det jag tycker är modigt, tycker du är lätt som en plätt, och tvärt om.

Jag betraktar mig inte som en speciellt modig person som vågar saker. Men får då och då höra att jag kan uppfattas så. Det är lite märkligt och knepigt att förhålla sig till.

Det jag vågar är att gå utanför min box.. lite, lite. :)

Just precis nu har jag anmält mig till Svenska turistföreningens kampanj #vågaupptäck. 10 personer får åka till en hemlig plats för en upplevelse. Jag menar hur läskigt kan det vara? Jag hoppas verkligen att jag blir uttagen och får följa med!

(Och ja, det är såklart en reklamkampanj och jag får ställa upp för dem, men det gör jag gärna. STF är bra och jag är medlem!)

Vad tycker du är modigt?


Inlägg 72/100 i utmaningen #blogg100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar