Sidor

söndag 18 december 2016

En ask smågodis till utlottning

UTLOTTNINGEN GENOMFÖRD! :-)

Fjärde advent och nu är det väl dags för lite novell-utlottning!!

Nu har du chans att vinna Svenska Klassiker II - en superfin ask med fyra noveller från Novellix.

Asken innehåller:
Det enda du behöver göra är att dela detta inlägg i sociala medier och i kommentarsfältet tala om att du vill vinna och vem du ska ge asken till.

Dragning sker den 20 december kl. 17.00.

Kom igen bokälskare sprid ordet! :-)

7 kommentarer:

  1. Jag vill vinna asken och ge den till min mamma.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Jan vill vinna asken och ge den till min mamma.

    SvaraRadera
  4. Jag skulle vilja ha den här asken själv, jag har inte läst någon av novellerna! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra noveller! Gillar särskilt Elin Wägners. :)

      Radera
  5. Och vinnaren är ... Eva-L!! Härlig läsning framför dig. Skicka adressen till dig som kommer asken med posten. :-)

    SvaraRadera